Monday, July 4, 2011

Sedih

Sekadar Coretan






Gambar ni macam sedih ka? aku pun x tau harini kenapa aku sedih sangat. 
Mungkin aku terasa hati kot... x pa la.. biarlah.. nak buat camna. 
Aku kena terima hakikat kengkadang kebaikkan yang kita lakukan x semestinya orang akan ingat.
Lagipun kebaikkan yang kita lakukan jangan mengharapkan balasan.
Kalau dah nama pun berdikari sendiri tak perlu ada rasa kesal dalam hati. 
Lakukan sendiri dan hadapilah dengan tenang dan sabar.
En suami boleh terima hakikat ini x kan aku x boleh terima pulak!
aku pujuk hati sendiri banyakkan bersabar dan hadapinya dengan redho.
InsyaAllah.

:)



5 comments:

cik najihah said...

jangnla sedih2 ye sis :)

dela said...

tq najiha... x mau sedih2 dah.. :) pujuk hati ni....

Lalalilillulu said...

kuatkan semangat!!

dela said...

@Lalalilillulu
tq lalalilillulu... ni pun tengah padam semuanya dalam memori..

pRiNCe said...

prince dtg melawat...nak berkawan boley ?kalau sudi bacelah entry terbaru prince ni ye...:)

[ Download ] Transformer 3 : Dark Of The Moon ( 2011 ) CamRip English
[ Pendedahan Eklusif ] Kita Ditipu Oleh Kewujudan Ular Kepala 5
[ Pendedahan Eklusif ] Bukti Justin Bieber Dah Hilang " Teruna "

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -