Saturday, August 17, 2013

Aidilfitri 2013





Tema raya tahun ni warna kelabu. Tahun pertama sambut dengan si kecik memang sangat2 teruja... untuk anak yang di dahulukan... Kali ini balik bercuti raya lama sikit sebab nursery Meera pun bercuti panjang... Jadi abah dan mama Meera pun terpaksa cuti jugak...hhu.. potong gaji lagi bulan ni... nak buat camna kan.. orang lain pun nak beraya jugak. Setahun sekali nak bercuti panjang beraya memang sangat2 teruja... almaklumlah dengan si kecil pulak... memang sangat2 di nanti saat ini. Tahun pertama la katakan.... memang tak sabar sangat nak balik beraya di kampung. Macam biasa rutin harian time raya akan ke rumah mertua dan saudara mara. Namun raya kali ini Dela tak berkesampatan ke kubur arwah mama dan arwah abah sebab uzur.... hanya suami dan adik aja dapat pergi. Tambahan anak Dela pulak kuat meragam tak boleh tinggal dengan orang yang dia tak kenal...nak tinggal sekejap pun tak boleh.  


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN



16 comments:

Norhasniza Khalid said...

selamat hari raya.. meriahnya raya dia.. hihi

MulutPayau said...

selamat hari raya dik, maaf zahir dan batin...

izan mama mia said...

selamat hr raya
dela makin lawa sejak jadi mama..hihihi
mmg seronok raya bertambah bermakna sejak ada anak kan...
banyak ke duit raya anak dela dapat..hihihi

ahmad said...

selamat hari raya.. xpe potong gaji tuk anak2 gak kan. hehe.. bg dorg ade masa sama kite yer... time nie la nk bwk dorg g jalan2.. bukan selalu.. =)

mamashikin said...

selmat hari raya kak..besar dah putri akak..

mama sara nur said...

Selamat hari raya
Cantik kaler kelabu

Teacher Basariah said...

selamat hari raya dela...maaf zahir dan batin..

Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu
musuh melawan mereka.

Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong
musuh melawan mereka.

Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk
menghadapi musuh-musuhMu.

Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada
setiap langkah mereka.

Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah
segala upaya mereka.

Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.

Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.

Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.

Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan
kalimat mereka.

Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.

Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.

Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!

Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah

Cho Zila said...

syiokler rayanyer panjang... tangniler tak bestnyer antar nurserykan.. kita bayar penuh tapi tak leh hantar lakkan... nak buat camnerkena..
syiok ada gambar rayanikan..

wardah mustapa said...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

wardah mustapa said...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

LYAfrina said...

salam aidilfitri dela
maaf zahir n batin

comeynyer si kecil tu.. siap pakai headband lg

Cho Zila said...

kelabupun comelkan.. seronokjer dia berhari rayakan...
banyak gak baju raya dah gayakan...

Hafiza AizZawa said...

Selamat hari raya dan slm perkenalan..

Khai♥Rin : anies said...

selamat hari raya kak..amboiiii ameera...mesti byk collect $$ raya kannn

SeputihSalju said...

besar dah.. dah setahun ke kak?

Cho Zila said...

esok dah habispun syawalkan... sekejapjer...

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -