Tuesday, July 16, 2013

anak mama dah tumbuh gigi pertama











Sekarang Nur Ameera Damia pun dah nak masuk 8 bulan. Minggu lepas mama perasan anak 
mama ni dah tumbuh gigi... Setengah orang cakap kalau anak nak tumbuh gigi ni banyak 
ragamnya... sampai yang demam. Alhamdulillah... anak Dela tak da la sampai demam..
cuma nak menggigit tu kerap ja... mungkin gatal gusi gamaknya... 
hanya berikan mainan untuk dia gigit lepas geram.
ha3

Selamat berpuasa semua!!


10 comments:

Cik Cammy Lia said...

comel

Khai♥Rin : anies said...

bagusnya ameera ni... alololo comellll je

SeputihSalju said...

haah baby kalu dah tumbuh gg mula la nak mengigit... tahan je lah..hehheh.


comel damia..

Teacher Basariah said...

alolo..comeinya dia..pasni mesti nak makan yang keras2..hehe

ct rahani said...

alololo comel gigi pertama dia.. :)

MulutPayau said...

Comelnya..
Cepat jer masa berlalu kan..

Rozita said...

Comeiii ameera..

Alin Marlini said...

cepatnye tumbuh gigi..salam aidilfitri dela

Norhasniza Khalid said...

comelnya baby kecik tu..

Hafiza AizZawa said...

comel nye baby.. >.<

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -