Friday, June 7, 2013

dah boleh merangkak



Kejap je masa berlalu.. pejam celik2 pajam celik dah makin besar anak mama. Waktu ni Ameera dah masuk 6 bulan seminggu dah boleh merangkak. Tapi kalau dah merangkak macam2 barang nak  dicapainya... semua benda nak masuk mulut. Acah sikit ja tapi gelak mengekek siap ada bunyi2 lagi... hhaa.....  seronok tengok anak mama gelak begini. Ada saja perubahan2 yang mama nampak dari hari ke hari. Semalam Dela dan suami keluar makan luar... pastu ada la budak2 acah2 sikit Ameera.. sampai terlompat2 gelak kuat. 
Nursery yang Dela hantar tu pun bagitau yang Ameera ni kalau seronok sangat suara dia yang paling kuat di situ... Alhamdulillah... suka sangat dapat tengok perkembangan anak Dela dari hari ke hari... Syukur sangat2. Cuma Dela perasan setiap kali ambik Ameera balik dari nursery matanya selalu kelihatan letih ...balik rumah letakkan dalam buai terus Ameera sambung tidur. Mungkin anak mama masih belum dapat biasakan diri dengan jadual di nursery tu.InsyaAllah... lama2 ok la tu... Sayang anak mama :)




14 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

dah pandai ya...

Khai♥Rin : anies said...

amboi ameera...ni blom lg kena geletek dek kami...mau x bleh tido nnt ;-)

Tihara said...

oloh comelnya dia, dah pandai merangkak ey :)

Ibu Lala said...

Lama lama nanti okeylah tu..

MulutPayau said...

cepat jer masa berlalu...dah boleh merangkak pun baby ameera...
Seronokkan Dela dapat tgk perkembangan anak2 depan mata....

Hayati said...

penat main kot, kawan ramai kt situ..heheheheee

ieedaz @ mama_isha said...

Salam dela... br berkesempatan singgah cni...wah sikecik ni dh bole merangkak yer... comelll!

Lily@MamaZaraZareef said...

comelnye baby..seronok tgk perkembangan anak2 yg tgh nak membesar ni kan..=)

εïзmummyHazaεïз said...

6bulan dah.. boleh start makan kan..

SeputihSalju said...

dah besar dah anak kak..

klik2 tabung ameera.. ;-)

LYAfrina said...

yeayy..bila dh merangkak ni..kalo ade mde2 atas lntai mesti nk mgutip..

tenku butang said...

Follower ke : 2236
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Nana Liena said...

tak lama lagi dah besar lagi habis..hehe..berlari2 la kejar.

Masya said...

dah merangkak.. panjanlah langkahnya...

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -