tambah wang dengan zalora KLIK

Saturday, April 13, 2013

dinner Intekma Hotel, Sec 2 Shah Alam


Semalam di jemput joint dinner tempat kerja suami. Suami Dela sudah pun tamat kursus kenaikkan pangkat.... jadi ada lah makan2 sikit anjuran tempat kerjanya dan suami/isteri masing2 dijemput sekali menghadiri acara formal ini. First time ke majlis2 begini memang teruja la jugak...hhaa... Dela terpaksa ambil half day kerja sebab nak settle2 apa yang patut.... Balik kerja terus ambik Ammera bawa balik rumah main2 kejap sebab pukul 6 petang nanti nak letak balik rumah babysitter. Walaupun acara start pukul 8 malam tapi ada realsel dan sedikit taklimat jadi terpaksalah gerak awal dan practise apa yang patut sebab ada tetamu VIP sekali. Jadi segalanya kenalah mengikut protocol majlis
Sedih lah tak dapat bawa anak Dela sekali. Time makan2 pun asyik teringatkan anak aja. Acara habis pun lambat.... terpaksa la Dela ambik Ameera di rumah babysitter dulu n suami Dela balik sendiri dengan kawannya.
Alhamdulilah.... bersyukur sangat2 rezeki suami melimpah-ruah tahun ni. Banyak perkara pahit manis yang dia telah lalui dan susah payah kami berdua nak menapak di sini hanya Allah aja yang tahu.... segalanya kami lalui bersama dan kini bersama cahaya mata kami Nur Ameera Damia.














Sekian 
:)





No comments: