Tuesday, February 28, 2012

keunikkan pokok kelapa bercabang 4


Sebenarnya dah lama nak snap gambar pokok kelapa bercabang 4 ini cuma beberapa
meter sahaja dari rumah mertua. 
Tak boleh nak zoom lebih dekat... maklumlah kamera tak berapa nak canggih. 
Tangkap gambar time nak senja agak gelap.
Pokok kelapa ini lebih tinggi dari pokok kelapa2 yang lain.
Inilah keunikkan pokok kelapa di kampung kami.


Jom Klik
SINI

TQ

29 comments:

Cikgu Ma said...

eh, bercabang batang dia...

koleksi novel terpakai said...

assalam dela..ciptaan tuhan kan..

Acik Erna said...

assalam dela..memang unik.tapi acik pernah jugak tengok yang tinggi dan bercabang.

QasehnyaRania said...

1st time tgk pokok kelapa bercabang4..kT MANA NI SIS;)

^^eKaTiKaH^^ said...

wah.. menarik.. jarang jumpe pokok kelapa mcm tu :)

aReLaN said...

wow...menarik2.stakat ni pernah jumpa yang cabang 3 je.hehehe

Hanis MY said...

wahh unik la pertama Kali hanis tgk ni... subhanallah... bertuah dela leh tgk dr dekat...

Aishah Jahirah said...

saya ada pic pokok kelapa bercabang tiga...tp zamam dulu pnya la....hitm puth gmbarnye....;p
cabang 4...banyaknye....ni pestime tgk...:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam dalila..rasanya kat kg MIL dulu pon k.atie ada nampak pokok kelapa bercabang ni..Xtau la skrg ada ker tak lg...:D

mama aini said...

ehem besarnya kuasa allah..nampak unik..

izan mama mia said...

first time tgk ni...Allah maha berkuasa atas setiap kejadian.

Gen2Merah said...

Subhanallah... sungguh indah ciptaan Yang Maha Esa...

Ckin Kembaq said...

wah..special ni..jangan ada lak yang duk pi amik wat azimat dah..hehe mcm pokok kat penang dulu ni.. ^_^

khairul said...

abg mtk maaf lama x singgah sini sbb bz skit

Mama Ema said...

unik..

IntaNBerliaN said...

mmg unik betoi ni.. siap cabang 4 lagi.. xpnh nampak.. kuasa Tuhan kan..

imie fatiema © said...

subhanallah specialnya pokok ni...

fieda said...

sayup betul pokok ni...tinggi lampai...unik plk tu...

Rozita said...

Memang unik pokok kelapa tuuu

Masya said...

besarnya dan hebatnya ciptaan allah kan.. tak pernah jumpa...

munna said...

mmg peliklah pokok kelapa tu... klu bercabang dua munna pernah jumpa lah...

ct rahani said...

Subhanallah.. kagum dgn ciptaan Allah..

sue zainun said...

macam tombak

m.u.l.a.n said...

tak pernah tengok ni..

cinta siswi said...

masyaALLAH.. uniknye.. xpenah tgk..

Rinna said...

Lain dari yang lain..laa pokok kelapa tuh.. tentu byk buah kelapa kan.. :)

NzA said...

uniknya...untunglah cz tanam sebtg dpt hasil 4 btg pokok...

MaryaYusof said...

Subhanallah, ciptaan Allah tiada siapa boleh tandingi :)

khalila ishak said...

subhanallah........

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -