Sunday, February 5, 2012

Miss Rose eyeshadow - hasil rembatan :)

Miss Rose 80 Color & 3D







Tak la pandai sangat bermake-up2 ni
tapi memang rambang mata tengok barang2 make-up.
harga murah dan warna2 yang menarik, pekat dan tahan lama.
Tahun bila nak habis pun x tau.... hhhee...
Cubalah sendiri.

Beli dari




21 comments:

Tihara said...

waw...marbeles :)

aReLaN said...

pompuan ngan shopping memang takleh dipisahkan.nasib baik la laki2 ni takyah pakai mekap.hehehe

shila ariff said...

salam,

mak aii..banyaknya kaler..bertahun-tahun tahan ni..

Dinas Aldi said...

Suka tengok warna2 tu, cantik :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

dh lama x beli alat makeup
now suka simple2 jer senang

Azian Elias said...

akak bila dah tua2 ni baru pandai sikit..hee

khairul said...

jenoh make up

lieynanilaz said...

cantik2 kaler hasil rembatan...hehe.

idasm said...

dah tengok jugak link yg diberi tu.. pergh... semua muka mcm patung lepas make up. dela lepas ni mcm retis lah... hehehe...

Rozita said...

Cantik warna warna dia. Rasanya tahan bertahun tu dela...

Puan Kutu said...

sy yg dok ada pun tak pakai.jgn kata mekap eyeshadow blusher semua.lipstik pun malas,haha

Jendela Hati said...

suka tgk wanita2 cantek nie

Acik Erna said...

acik sejak muda pun meang tak pakai..tak pandai..

shazika said...

fuyohh..banyaknyerr kaler

^_^ Zaza Nur Iman said...

wah make up...cntik la color dia

KhaiRin : anies said...

mesti berseri2 ni nnt..shining2 gitew

fieda said...

mmg ctk..

Mama Ema said...

5 tahun pun belum tentu habis ni..

mama aini said...

dela sejak mama sakit ni mama hanya pakai lipstik & bedak je..hu2x..dulu selalu juga beli alat2 mekap masa kerja..

Izan Ishak said...

macam2 kaler ada....

wan nurul hezrina said...

wakk suker..tapi nurul jarang2 makeup..eh nampak kalerdia mcm campur2kan?

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -