Sunday, November 13, 2011

My View My World Contest

ads
                                             


Malam ni saja aku joint 2 contest. Ok yang ni pulak nak letak gambar permandangan. Kebetulan aku memang ada koleksi gambar dari en suami dalam simpanan aku sendiri. Jadi aku cilok sekejap. Saja nak joint contest ini. Aku tak tahu nak pilih sebenarnya tapi rasa2 ini dah ok kot?...hhe




Bukit Broga



sila pandang permandangan sahaja ye... :)





ok Done!!

Terima Kasih




10 comments:

CTK said...

memang cntik view tuuuu...tenang ajee..gudluck!

**::CIKNUURUL::** said...

salam,k.dila,..

tenQ sudi join,.hehe,.akak,yg gmbar 1st tu kat mane? cantek la,.huishh,teruje kot,.

neway,gudluck eh kak,.hehe,.:)

Dalila Hamid said...

@**::CIKNUURUL::**

gambar pertama tu kat bukit broga..hhe

IntaNBerliaN said...

cantik!! good luck

KhaiRin said...

kena godeh memory card smula ni

Dalila Hamid said...

@IntaNBerliaN

TQ intan.. saja suka2.. :)

Dalila Hamid said...

@KhaiRin

kebetulan mmg dah ada gmbar dlm simpanan...hhee

MaMa AiNi said...

GUD LUCK dalila..cantik semua pic.pemandangan tu..indahnya ciptaan Allah !!..

NM02 said...

maceh sudi drop komen dan follow kite sekali. kite serang balas ni. hehehe

kita faham ape yang awk rasa sekarang. cuma penantian kita hanya 7 tahun dan kamu merasa dah masuk 8 tahun. pedulikan kata orang, yang pasti teruskan berdoa dan dekatkan diri denganNya. Allah Maha mendengar. kalu sudah tertulis rezeki itu milik kita, lambat mana pun ia tetap akan ada. cuma bila je yg kita sendiri tidak pasti.

bersabarlah dan teruskan berdoa. jgn putus asa ye. insyaAllah.. ada sinar utk kamu suami isteri satu hari nnt. saya doakan utk kamu pula.

Dalila Hamid said...

@NM02

TQ ... kadang2 terfikir juga masa depan kalau x ada zuriat... org yg x mengalaminya takkan faham camna perasaan kecewa itu sebenarnya... org senasib ja tahu camna... nieeza.. TQ banyak2... tahniah lagi sekali...

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -