Tuesday, November 22, 2011

jom shopping hujung tahun 11



Gaji pun belum tapi dah berangan-angan nak beli itu dan ini. Kalau nak tahu tempat mana yang ada sale ataupun warehouse sale aku akan buka website ini Bigsale.com.my. Kalau yang sukakan barang-barang branded tu boleh la intai-intai website ini. Aku pun selalu intai2 jugak.... tapi beli tak pun..... cuci mata aja.... he..hee..he..





9 comments:

mak encik | SZ said...

i likeeee "selalu intai2 tapi tak beli pun" ...
yesssss, boleh jadik terapi gak tengok2 je kan...hehehe

mama aini said...

setiap hujung tahun byk sangat sale..masa ni ramai org dpt bonus !!!..he2x..

KhaiRin said...

xleh nk shopping sbb nk bercuti hehe

Qaseeh Tolia said...

Dila ooiii.. Window shopping boleh...kih..kih

Dee said...

salam sis..fuyoo..rajin sis layan sales eh..mesti kaki shopping nih..

Dalila Hamid said...

@mak encik | SZ

betul tu... cuci mata dan hati ja..hhee

Dalila Hamid said...

@Dee

mmg suka shopping... kadang2 cuci mata saja pun dah cukup...hhee

ibuintan said...

yang penting dapat cuci mata... terapi stress tu

Nurulhuda Zaharni said...

nak intai intai jugak larh

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -