Wednesday, November 16, 2011

jom pekena nasi kandaq Fareed Line Clear, Sungai Buloh

curry daging


curry kambing


Fareed Line Clear .... cerita pasal nasi kandaq, hari minggu tempohari......  Lama rasanya tak JJCM semenjak di kuarantin makan luar ni  hhe......... Makan tengahari kami di Fareed nasi kandar terletak tepi jalan utama Bukit Rahman Putera, Sungai Buloh. Gerai makan ni dekat dengan janakuasa elektrik TNB. Kalau tepi jalan tu cuba pandang sebelah kiri mesti nampak pencawang elektrik TNB tu. Mula2 cari warung ni sesat la jugak... tapi excited tengok rancangan JJCM terus cari sampai jumpa..... Makanan  sini ok jugak  cuma tempat makan tu kurang selesa la sikit tapi kalau nak lebih selesa makan di kedai terus aje la....... dekat2 ja warung dengan kedai makan Fareed ni. Cuma makan di warung lebih ramai pelanggan. Harga sini memang lebih murah dari restaurant nasi kandar yang pernah aku makan. Jemput la ke sana. !!




18 comments:

ajumohit said...

Sedapnya mkn nasi Kandar!!! Suke mkn ngan ayam masak merah

KhaiRin said...

area mn tu? sg buluh tu bsq

mama aini said...

sedapnya..yummy..yummy !!..kalau mama kebetulan kesana mama terjah kedai tu..thanks dalila..

teacher anis said...

aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedapnyeeeeeeeeeeee..teringat nasi kandaq line clear kat penang...

Farrah MF said...

memang sedap dan murah nasi kandaq fareed nih :) banyak pilihan lauk.
nasi hujan panas diorang pun sedap.

eda_ej said...

huhuhu.. lapoooo... =D

Penulis Maya said...

waa. tentu sedap dapat makan-makan, pastu makan lagi. dan makn lagi hek3

Mama Gee said...

dapnyaaa lama tak pekena nasi kandarrr...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

fuhhh, menitik ayaq liuq cheq...

khairul said...

x boleh lawan nasi kandaq penang

ct rahani said...

lama x pekena nasi kandar.. kt hb nih cam x byk restoren nasi kamdar.. susah nk cari..

Run Away said...

wah.....memang best ni....;d

eB ezrin said...

pergh. wajib try nih. lamer dh x kena. i lioke

Lelord said...

sedapnya...kena balik malaya la jawabnya baru leh mkn

Nadiah Sidek said...

lama tak makan nasi kandar!

So Shy Lady said...

amboi mlimpah ruah kuah tu. akk t.brani mkn kmbing pdhal t.de pon darah tinggi. plik haha

tiefazatie said...

adui la..mmg nampak sedap la sis..

Liza said...

Dah lama teringin nk p sini.. Alamatnya kena tunggu lps pantang dulu la. Me ur 1234th follower :)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -