Monday, October 24, 2011

watermark



Ada yg bertanya watermark aku ni camna bikin.... kalau aku sendiri yang bikin mau esok lusa tongging terbalik belum tentu siap....... tambah2 laptop aku ni yang dah berapa kali masuk ICU naik letih menjaganya.... lagipun aku ni bukan teror sangat walaupun minat nak mencuba tu ada tapi  main tekan2 sampai lingkop laptop pastu buat muka tak bersalah bagitau en suami cakap laptop buat hal lagi........ hhaa...hha... ditambah pulak line tenet yang ciput2 kadang-kala hilang entry yang siap di bikin mencabar kesabaran aku..... ketingalan ketapi la aku ni baru nak pakai watermark dan aku punya header mau bikin sendiri pun tak lepas2 lagi   ada saja yang tak kena....... jadi biar dogel dulu.... hhee.... Kalau nak tempah watermark sila ke SINI   




8 comments:

MaMa AiNi said...

assalam dalila..mama pula selalu tunggang terbalik kan apa yg ada kat l/top ank mama...nasib baik tak lingkop..hu2x..thanks ya..

Abang Long said...

Salam...ketinggalan ketapi takpe..nanti2 dia berenti la tuh..biar la amik masa utk belajar. Yg penting kita belajar dan...enjoyyyyyy

Zefa NorAsmara said...

cun la watermark tu.. dan ada irasnya.. cantik.. :D

Wanie said...

nampak jelita je watermark sis ni :)
berbayar ye..

dhiera said...

dogel?? hahahaha....

CTK said...

memang cOmey watermark tuu...
belajar slOw ye...hihi

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

choki pom ta reti buat watermark . hehe :)

IntaNBerliaN said...

cantik banner ni.. :-)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -