Tuesday, September 20, 2011

superShock mascara - Avon

Aku pun x ingat bila kalanya beli mascara ni. Member office jual produk Avon aku main beli ja
kalau ada offer. Bab2 makeup2 ni aku x mengira jenama. Macam2 brand aku dah pernah menerai.....
Waktu muda2 dulu memang kemaruk makeup yang berjenama sikit...
terasa tua la pulak sekarang :(
 Sekurang-kurangnya aku dah pernah mencuba dan boleh compare brand yang mana lebih
bugus atau x. Tapi sekarang ni aku dah x kisah jenama apa pun janji sesuai n hasilnya membuat
aku berkata wow!!!...  dah cukup!!!
Masih ada 2 lagi mascara yang belum dibuka2 dari kotak. Biar tersimpan camtu ja menunggu
turn untuk dipakai!!... :) 



Tiba2 nak menerai mascara supershock yang ni pulak. Hasilnya??....lihat sendiri..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


pekat dan panjang!!!
7* / 10*






5 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

wow cantik tu, melentik bulu mata. akak memang guna semua brg makeup avon, pasal akak dealer avon...hehehehe

SYANI said...

Meh singgah www.avonparadise.blogspot.com. Boleh cuci mata tengok barangan Avon

efa fairuz said...

panjangnya bulu mata awak.. ramai jugak yg bgtau mascara avon ni bagus.. nanti2 boleh try.. hehe

Dalila Hamid said...

MAMASHAZA
SYANI

ramai dealer avon kat sini...hhaa :)

Dalila Hamid said...

efa fairuz

cuba la... bulan ni dela rembat sebatang lagi...hhe

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -