Sunday, September 18, 2011

sorry were late - free voucher Domino's Pizza









Mood malas nak start kerja esok melanda!!! Malam ni malas keluar rumah jadi dail ja 
1-300-888-333 order dominos pizza delivery. Sebab penghantar lambat dapatlah free voucher 
untuk regular pizza. Bulan lepas dah dapat sekali free voucher ni tapi dah expired betul2 tarikh
hari raya pertama hari tu. Melepas la sebijikkk pizza....ok dinner kami untuk malam ini dominos pizza sahaja..
jemput makan!!




20 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

teringin sgt nak rasa dominos pizza, tapi kat tempat akak mmg takde

.:shura shushi:. said...

bgus gak lmbat eh..dpt v0ucher free =) ..

deem said...

uikssss...tgh lapar ni.nampak pla domino.meleleh air liur.

khairul said...

adoi..perot dh bunyi nie

syahirooAhmad said...

wahh nak voucher!! uwaa kat sini baru buka cawangan baru. setia alam.

ArT-Mashi said...

selalu lambat pon ok .....heee

NorHalizah said...

wow so tempting :D

Afiqa Dayana said...

wahh, dah lame tak makan domino.. hehe

Bluewendy said...

domino's....=.=' sedapnye!

pizet said...

nampak sedaplah pizza tuh...nyum2

Ninie said...

rasa nak mkn pizza plak.. kuantan x ada domino

Qaseeh Tolia said...

lama kita tak makan DOMINOS

Nour Eyza said...

sedapnya dominos pizza! =)

ciNdhaDahniEa said...

wah.. menaikkan nafsu makan jek ni.. wuwuwuwuwuu

dayu_myself said...

sdapnye dominos...
dah lma tak makn..
weee...
nak jugak la..
hihihi...

Nisa Greennnpanda said...

sdapnye mkn dominos, huhu..

thanks ye drop by my blog..

che sakinah said...

wallah! ni yg nak oder nih!

Ms sunsWeetz said...

dapnyer tgk dominos tibe2 lapor la pulak`^.)

aSmiDar said...

sedapnya....

tiefazatie said...

alahai..kat sini xde nie..sedapnya...

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -