Thursday, September 29, 2011

Sri Mesra Seafood, Gombak



















Lepas magrib terus gerak ke Gombak ada urusan yang nak di settelkan. Sesat merata la jugak tak biasa dengan jalan2 area situ. Lepas settle2 semua, time mencari kedai makan.
Rugi pulak kalau tak mencuba restaurant area sini. Pusing2 terjumpa la restaurant ni.....
Dari luar memang menarik sangat deco restaurant ni. Sebenarnya teringin makan hidang
tapi memandangkan ramai sangat orang jadi makan goreng2 ja....
itu pun lambat jugak..... membebel orang sebelah aku yg sorang ni... . 
Ini saja menu makan malam kami..!!







8 comments:

aiman fanboy k-pop said...

wahhh..pg tak ajak kita ye? :'(

Elie Lily said...

nk sikit air! macam kesedapan je! :p

farz zull said...

pergh...terliur...;P

Cik Peanut said...

nyum2. sedapnya. lebih2 lagi tengok waktu ngah malam ni ;P

Santri T.P.I.N.I said...

sedapnya...terliur tengok gmbr dlm entri ni...

dill said...

kopok2!

dill.

khairul said...

sedap nya Dela

Cik Ton said...

cik ton tengok sedapnya bihun goreng

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -