tambah wang dengan zalora KLIK

Sunday, August 28, 2011

reunion Z & A Restaurant, Padang Temusu, SP

Kali ini aku joint reunion sek en suami berbuka di Z & A Restaurant, SP, Kedah. Sebenarnya pemilik restaurant ni adalah kawan sekolahnya sendiri. Jadi tahun lepas berbuka puasa di Park Avenue dan tahun ni di restaurant ini pulak.
Tak ramai sangat yang dapat hadir kebetulan hujan lebat dan ada jugak yang cancel last minit. Kesian betul aku tengok bila banyak hidangan yang x habis. Aku dapat rasakan camna perasaan tuan organiser dan tuan kedai ada sedikit rasa terkilan dengan kawan2 yang tak dapat hadir. Tuan kedai terpaksa reserve meja makan untuk kawan2 tapi x ramai pulak yang datang. Ramai jugak pelanggan yang datang untuk berbuka di sini terpaksa pulang saja kerana tiada meja kosong.
Tapi apa pun akitivi makan2 berjalan macam biasa. Aku sebenarnya teringin makan " nasi goreng harimau menangis " yang di katakan famous sangat di sini tapi kali ini tuan kedai masak masakan kampung dan rasa pun sedap2 semuanya....... tekak orang utara la katakan...semestinya sedap2 belaka...Ha3... X pa next time balik kampung kami nak singgah lagi nak merasa menu2 lain di sini...
Bagi aku sesiapa yang ke utara memang patut singgah restaurant ni dan mencuba sendiri masakan di sini. Makanan sedap2 dan  tempat makan pun selesa. Bukan setakat bisness makan2 tapi bisness landskap taman pun sekali di sini.










5 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

restoran tu nampak cam cantik ja, mesti makanan yg terhidang pun sedap2 belaka

Mayaku Fashion said...

Salam Aidilfitri

Kalamhati said...

Salam Aidilfitri..=)

sibersensasi said...

dekat dgn rumah saya ni....tapi tak pernah pergi pun mkn kat situ...

Masni Syafie said...

pernah lalu jer, tp xsempat nak singgah

pasni, balik kg bole la singgah

selamat hari raya =)