Tuesday, July 19, 2011

Gulamee, Kota Damansara

teh ais - pekat n lemak!! suka yg ni


sup urat - pak aji terlebih!


cucur udang & kuah kacang


nasi lemak i bungkus RM1.50


Lepas ronda2 cari kasut kami singgah makan2 kat Gulamee, Kota Damansara. Dah lama rasanya aku x makan2 kat sini dekat 2-3 bulan kot! Dulu time adik pompuan dengan adik ipar duduk sekali tiap2 minggu mesti singgah makan sini. Suasana tempat makan sini ala2 padang kota, Penang. Ada banyak gerai2 kecil. Goreng2, bihun sup kuning stail utara, satay, ais kacang (ABC), rojak buah, sotong & kangkong, mee mamak, ikan bakar, kerang bakar, kalau kat utara panggil pasembur tapi di sini panggil rojak dan macam2 lagi la..... Seingat2 aku la dulu 1-2 tahun lepas rasa masakan sini sedap2 jugak time diorang baru2 bukak bisness ni... tapi sekarang macam biasa2 aja. Harga pun leh tahan!! Tapi sini port melepak memang best!!! luas.. orang penuh selalu.. aaii...dok promote kedai ni pulak dah!!.... iklan x berbayar ni..

1 comment:

SeiNdaH PeLaNgi said...

sedapnya..sy dah follow..tq..:)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -