tambah wang dengan zalora KLIK

Friday, June 3, 2011

Gylang Kopitiam











Kali ini aku lunch di Gylang Kopitiam, Taman TTDI Jaya. Sebenarnya ini bukan kali pertama aku ke sini. Cuma baru berkesempatan nak masukkan dalam blog aku yang sekarang ni dah jadi caca merba... Dahulunya lebihkan berkisah peribadi tapi sekarang dah jadi macam cerita jalan2 cari makan dan masak2 pulak.... ok ka camtu?

Restaurant ni milik orang melayu Singapore. Famous la jugak kopitiam ni dah banyak kali masuk TV.  Decoration dalam kopitiam ni cantik2. Nampak tenang dan selesa ja. Setahu aku kat sini  paling special mee rebus dgn nasi lemak ayam pandan kalau x silap la ....... cuma jarang order mee rebus di sini coz x ada daging.... hee.... selera utara ada taruk daging sikit baru ummpphh ..... tapi rasanya pun ok.... Macam2 menu ada sebenarnya... nasi kukus ayam  pandan, nasi lemak ayam pandan, nasi goreng ayam, char kotiaw, minuman pun menarik2, kopi dan macam2 lagi la....
Sebabkan aku datang lunch hour jadi aku order nasi kukus ayam penyet dan kawan office aku order nasi kukus ayam merah ... Cuma aku perasan setiap kali aku ke sini menu yang di hidang x panas2 la...... sup, dan nasi sejuk....time makan dengan en.suami pun dapat nasi goreng ayam yang sejuk :(...  Makan pun x berapa nak feel... aku bagi 6/10 bintang.... ni pendapat aku la.... sesiapa pernah pergi nilaikan la sendiri.
JANGAN MARE.....

 

7 comments:

Cahaya Mama said...

salam,.pes time dtg sni,.ehehe,..

nk jmpot join ga mnarik ni,.hdiah best,.jom tgk2,.

http://blogcahayamama.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

Unknown said...

Salam, belog kita apa kita nak tulis suka hati kita orang lain x leh nak gebang sangat tapi kalau bagi komen membina ok jer...so kalo sis nak tulis apa2 cite ke pasal isu ape ke tulis jerrr....:-)

dalila said...

@Ms. Littlewing

ok2...kena straight forward lagi senang...:)

alexayussida said...

post akak buat saya lapar...@_@

okilah nak g carik makanan jugak:)

ajumohit said...

Sedapnya!!!!!

Liyana Zahim said...

Sehedapnyerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

wani said...

bestnya. tetiba je rase lapar =,=