Friday, October 1, 2010

subway










jom makan....
terasa mcm nk diet jadi inilah menu kami malam ni...... 
tpi kekenyangan ya amat seperti x berdiet pun.... sumbat serupa tu juga la selagi muat....hhee...hhee.. 
Diet tang makan sayur berlambak2...  x diet lak tang extra cheese tu macam2 aku dah sumbat... baru la menyelerakan....:)


Menu makan malam aku hari ni di subway Kota Damansara...
italian B.M.T ,
subway melt
n teh o ais limau...

4 comments:

uLan said...

sedap nye... kat Miri takde subway.. huhuhu

Misyahzniirf Alid said...

wah masih menyelerakan walaupun sesuai untuk mereka yg berdiet

dela said...

masih terbayang2 ni... sedap!

Cik Fatin Shukri said...

bestnye subway :)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -