tambah wang dengan zalora KLIK

Tuesday, August 3, 2010

Tayar keta pancit





Hari ini cerita tak best terjadi. Tayar keta pancit la... Masa keluar dari office lagi dah perasan naik keta rasa lain macam ...... Bila aku turun tengok tayar ok ja..... Tapi aku gagahkan juga bawa keta tu minta-minta la sempat sampai rumah kalau nak jadi apa2 pun kat tayar tu....Dalam 20 minit drive tu aku mula perasan yang stering keta tu berat n senget sebelah kanan...tayar depan sebelah driver pulak tu.. hahh.. ini mesti tayar dah pancit ni....Masa berhenti dkt traffic light terus fon hubby bagitau... Nak tunggu hubby datang ambil mau dekat 45minit baru nk sampai... last2.. aku drive juga smpai rumah dalam 2km. Tapi malu la juga... setiap simpang traffic light semua orang pandang..... mungkin diorang ingat aku tak tahu pasal tayar pancit tu...siap ada yg ketuk2 tingkap bagitau pasal tayar.Nk buat camna bagitau juga la... Bukan reti nak tukar tayar pun.. Nak jadi superwomen bab2 tukar tayar surrender la... mana aku reti !!Bila dah sampai rumah... aduhai... smpai nak tercabut dah rim dengan tayar tu...
sedih tengok hbis bercalar....

No comments: