Tuesday, August 10, 2010

Deco







Hari Sabtu lepas aku bersama hubby sama-sama bangun awal nak window shopping kat Ikea.
Sebelum bergerak biasalah singgah dulu breakfast d M'D. Kami sampai awal d Ikea. Rupanya ada orang lebih awal yang datang daripada kami. Buget konon2 kami orang terawal smpai la. Ikea banyak sangat deco rumah yang mereka buat. Aku suka tengok2 konsep2 deco hiasan dalaman ikea ni... sekadar ambil ilham camna nk deco apartmentku pulak... Semua cantik2..... Klau la dapat duduk rumah sendiri d kampung bolehla berhabis duit menghias rumah...
Deco ni pun x habis lagi baru mengecat bahagian hall... utk bahagian sini kat ikea tadi aku belikan pasu tinggi warna putih dengan batang kayu tu... aku hias bersama lampu tinggi kat tepi tu..... Untuk hall tengah pulak kami hias dengan cermin besar warna putih untuk menampakkan ruang yang lebih besar...

rumah di sini hias ala kadar ja nak menyambut raya nanti... bukan ada siapa nak datang pun.... nak tunggu orang2 kat kampung tu datang...hhmm.... x tau la bila..... dah letih menunggu... bukan x jemput. Aku pun malas nak kaji sangat benda2 ni... biar la... bukan boleh paksa orang faham perasaan kami 2 kat sini...biarla!!!!..

No comments:

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -