Sunday, August 1, 2010

Durian Oh Durian





Malam ni aku n hubby pergi makan durian dekat SS2, Petaling Jaya. Aku ni bukannya suka sangat makan durian tetapi sekadar meneman hubbyku yang memang hantu durian. Pantang tengok orang jual durian mesti nak beli.. Durian di sini ada mcm2 gred. Makan 1 kepala RM8 sahaja. Makan la berapa bijik pun smpai kenyang. Tak sedap atau buah tak elok tukar saja yang baru makan saja sampai puas hati. Selalunya time musim durian penuh orang makan kat sini... tiap2 tahun ada..Mereka juga akan bagi 1 kotak air mineral. X cukup minta tambah ja... OK..

No comments:

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -