Friday, August 1, 2014

family day - Pantai Merdeka Resort

mama exited ;)

2 orang kesayangan Dela

BBQ







Raya ke 4 sempatlah bercuti bersama family suami ke Pantai Merdeka. Alah... tidur semalam ja... jadilah daripada tak ada apa2 aktiviti langsung kan... Bukan selalu dapat joint ramai2 begini. Best jugak dapat berkumpul begini... BBQ dan mandi-manda. Jangan kata budak2 yang syok... yang tua pun tumpang exited jugak...hhee. Bila berkumpul begini teringat zaman kecik2 dulu bersama arwah kedua ibu bapa Dela... side sebelah arwah abah memang selalu gethering begini bila ada cuti panjang. Sepupu pun ramai yang sebaya... memang meriah la kalau teringatkan zaman dulu2. Tapi sekarang ramai yang dah berfamily jadi nak berkumpul macam dulu tu memang jarang la. Jadi bila dapat berkumpul begini mengingatkan Dela zaman kecik2 dulu. Itu antara kenangan indah Dela bersama arwah kedua ibu bapa Dela.




2 comments:

Mrs Little Voice said...

Salam Dela...dah besar anak Dela...comel...hehehe

Qaseehtolia said...

Assalamualikum

Wah lama tak singgah sini. anak dah boleh jalan.. Mak nyer makin cun dan slim. Letih kejar anak yer..

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -