Friday, November 22, 2013

setahun sudah usia saya!

Alhamdulillah.... kini anak mama sudahpun genap setahun pada 16 Nov lepas. Dela hanya sambut sikit2 ja bersama adik2 Dela. Kejap ja masa berlalu... pejam celik pejam celik dah setahun....  macam2 ragam anak mama ni. Dela sambut besday di rumah adik yang no 3. Terima kasih jua untuk adik no 2 n family sudi datang jauh2 dari Penang untuk sambut besday anak Dela. Dah lama teringin nak merasa saat2 meriah macamni.

  Lama mama tunggu kelahiran anak mama... sedar2 dah setahun... Alhamdulillah... syukur Ya Allah.... kini aku merasa jua bagaimana rasanya menjadi seorang ibu. Walaupun bersengkang mata... walaupun tidur terganggu... walaupun tak cukup rehat... walaupun terpaksa kurangkan aktiviti jalan2 buat sementara waktu untuk beri keselesaan dan tumpuan si kecil ini... namun aku bersyukur dengan rezeki yang aku miliki sekarang ini...Alhamdulillah!
Mama doakan anak mama sentiasa sihat, ceria dan menjadi anak yang solehah dan dapat membahagiakan mama dan abah dunia akhirat kelak... amin!

Inilah muka ceria anak mama Nur Ameera Damia 


testing2 dengan set piano... kakak Arissa punya... hhuu..


mama sayang kedua-duanya


Sambut besday di luar pulak


Nur Ameera Damia bersama sepupu




Sekian









11 comments:

Khai♥Rin : anies said...

happy belated birthday ameera!

Nazayiena Ayiena said...

Hepi besday buat Damia,semoga jadi anak yg solehah dan sihat selalu.
Dah setahun dah dia ya...

cikji said...

hepi beday :)

harumankasehvee said...

Selamat Hari Lahir Nur Ameera Damia . semoga menjadi anak yang solehah sebagaimana harapan mama ...

izan mama mia said...

happy besday amira.. mg sihat n comey sll...

cptnye dh setahun..rasanya br je baca entry dela mengandung..

bestkan dah ada anak...rasa hidup lbh terisi n bermakna

mrs kayrul said...

happy belated birthday dela...comelnya dia ngan baju princes tue

mrs kayrul said...

alamak tersalah ucap untuk mamanya plak...happy belated birthday untuk si comel tue la...good girl

Umi Qi said...

Happy 1st birthday Nur Ameera ye...sedpa ye nama kamuuu....ibu sgt2lah cantik...happy for u dear...

salam kenai dari Umi Qi...i follow u :)

Qhaifa Nur said...

hepi besday buat Nur Ameera Damia...
comelnya....moga sentiasa dirahmati..

LYAfrina said...

comeynyer dia..
selamat hari lahir..moga mbesar bagaikan juara ye

MulutPayau said...

comelnya....
semoga mnjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -