tambah wang dengan zalora KLIK

Sunday, June 16, 2013

jatuh katil


Semalam memang kejadian tak tersangka2 berlaku... waktu itu baru jam 4.45 pagi.. Dela memang dah set alam untuk sesi mengepam susu dan pukul 5 nanti dan masa minum Ameera. Dela bangun rendamkan susu di dapur. Sebelum itu Dela memang ada pesankan suami Dela tolong tengokkan anak jap sebab Dela nak ke dapur.... suami time tu macam mamai2 lagi dan Dela dengar dia kata ok..... pastu kemudian dia letakkan tangan ke badan anak... jadi Dela terus aja ke dapur...  Semasa tengah siapkan susu.. tiba2 terdengar suami Dela jerit dan kemudian suara Ameera nangis kuat sangat... Dela terus berlari ke bilik.. tengok2 suami tengah angkatkan anak kami yang jatuh bawah katil.... waktu itu.. hanya Alllah aja yang tahu perasaan Dela.... memang takut sangat2... Dela ambik dakap Ameera tengok dia nangis sambil2 usapkan kepala.. Kami suami isteri masing2 riuh di pagi hari tergamam dengan apa yang terjadi... takut apa2 terjadi kepada Ameera.. memang kelam-kabut pagi tadi dengan suara kuat Dela nangis tak henti.... sama2 periksa badan ameera takut2 ada yang lebam pastu tiba2 ja Ameera boleh gelak2 pulak... kami takut sangat.... Alhamdulillah tengok Ameera gelak..
Pagi tadi bangun dari tidur nampak kawasan mata Ameera ada lebam... Ya Allah... kesiannya anak mama. Dela dah bawakan ke klinik... Alhamdulillah doctor cakap tak ada apa yang cedera. Cuma kami kena lebih berhati2 lepas ini. 

Ya Allah kau lindungilah anak kami dari segala keburukkan dari kelalaian aku sendiri.
amin....



 

3 comments:

ساريده سنين said...

Assalamualaikum...

jalan-jalan sini...salam ramadhan...

dear anies said...

alololo cian nyer ameera... syafakallah

norhasnizakhalid said...

eeii,, anak mama baru-baru jatuh sofa, flat terus tak sedar.. dikejarkan ke icu tau.. pengalaman pahit mama... takut pun ada..