Tuesday, March 6, 2012

makan malam spaghetti


Ini menu makan malam kami. Tak tahu nak masak apa pastu dah tiada idea.
Lagipun dah lama tak masak sendiri spaghetti ni.... asyik makan kat kedai aja.
Resepi sesuka hati main taruk segala bagai apa yang ada dalam stok simpanan kami.
hhee
sos prego tradisi, daging cincang brand Ramli, cendawan butang,
sosej, sayur campur dan spaghetti le....

Jemput makan

Klik SINI

TQ

32 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

spagheti pun spagheti la kak janji tido malam ni perut kenyang hehehe

AMALINA YA'AKUB said...

jemput singgah segmen saya dan bff saya
http://lavender498032.blogspot.com/2006/03/segmen-amalina-yaakub-dan-rayha-rozi-ay.html

Ayumi Comot said...

masak spageti?rajinnyer...

steffany daph said...

spagheti sedap (: sesuai utk dinner ataupun mana2 majlis mkn malam.

Puan Kutu said...

br siang tadi makan spaeti carbonara kwn opis belanja..mmg dh lama teragak spageti macam nie..nti nak buatlah.:)

SAYA BUKAN SAMDOL said...

kak boleh bg resepi tk? teringin nak buat tp tak tau hahaaa

kita tau makan je

fieda said...

spagetti kan...hehe..dela salah eja la tu...sodap ni..feveret anak2..

Waniey Chan said...

lama betul tak makan spageti... rindu ... huuu

sisdee said...

wah!! lagi best pe klu masak sndiri..kita kawal semuanya hehehehe..dah lama tk mkn spaghetti nie

Ibuhani said...

Tgk spaghetti ni teringat Nana yg jugak suka spaghetti....slmt makan Dela!

aNIe said...

Dela... akak suka spagetti yang dimasak sendiri...boleh masukkan apa jua ingredients yang kita nak...

Mohd Norafzal said...

perghh kakak mcm menarik terliur plak saya.erkkk!!

Nazayiena said...

Sedapnya spaghetti,lama dah x masak spaghetti nie...

Rozita said...

Simple tapi sure sedap tuuu...Akak suke spageti nih..

Joanna Yunus said...

Wow ini fav qayyum dan sumaiyyah...minggu lepas pergi tgk qayyum dia dah sound nak spaghetti

shark said...

sedap :)

Papa Mifz said...

feveret papa mifz nih...:)

C i k P i p i T e m b a m said...

adehh sedapnyeeee !!!

Rinna said...

Nyum2 sedapnye Dela.. mintak sikit.. :)

eita said...

sedapnya.....
ita makan mi je hari ni..main campak jugak....malas..heheheh

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sedang elok tengah lapar tengok hidangan ni. pasti selera kalau ada depan mata ni!!!

Khairul Asrol said...

nak makan spegetti jugakk! hehe

Sebab Remaja Harus Kahwin Awal??

khairul said...

feberet saya tu

Teacher Basariah said...

sedapnya rupa spageti tu..tetiba tekak rasa nak makan spageti..alamak!!tolong!!mana nak cari?dahla takleh ke dapur..huhu

ct rahani said...

hasil tangan sendiri lg puas hati kan sis walau simple camane pun.. :)

LYAfrina said...

aummm... sedapnyer...slamat bdinner

MulutPayau said...

wah.....ada spgti rupanya kat sini.......sedapnya...!!! dah lama tak makan....

Karukord Jagau's said...

sedap tuu...

MaryaYusof said...

As salam,

Faberet Iman ni (anak saya) Yummeh! :)

aniswany said...

feberet anis !!teliur tgk even hari2 dok msk spageti jgak..hihi

IntaNBerliaN said...

nmpk sungguh menyelerakn ;-)

Tihara said...

sedap gak ea :)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -