Wednesday, March 28, 2012

jom ke PIZZA HUT............


Dah lama rasanya tak makan Pizza Hut...... asyik2 Dominos saja....
sebenarnya kalau makan pizza di Pizza Hut aku lebih sukakan
 menu pizza Super Supreme sahaja.
Menu2 baru ni kurang gemar sikit....... sedap ke?




ppsstt.... sejak akhir2 ini MALAS pulak nak berblog....
mengadap TV aja hari2..... :)


25 comments:

mummY daniSha said...

hi salam kenal dela...suke sgt piza baru tu..sodapp..=p

KhaiRin : anies said...

xkn ajak je kak x nk belanja skali ke? hehehhe

Aine Ainun said...

Bila nk p? Selamat menjamu selera...;)

imie fatiema © said...

hehe entry kita sama weee.ok tolong klik2 juga.jom mkn piza

eita said...

jom kita gi...
hehehe

♥MAMASYAZA♥ said...

anak-anak akak mmg feveret ngan pizza hut ni.

SAYA BUKAN SAMDOL said...

next time akak p pizza, ajak kita haha

Nazayiena said...

Klu kak Nurul rasa letih sgt nak msk blk keje,call je PHD,hehehe

Iena Eliena said...

Blogwalking here...
cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Alin Marlini said...

jom ....dela belanjer

mama aini said...

assalam dela..ehem bulan lepas mama ke pizza..ehem bila tgk pic.ni tetiba teringin nak makan kat sana..he2x..
mama pun kadang2 rasa camtu jugak..tetiba malas nak berblog..ha2x..dahlah tu entry mama pun entry lemau je..hukk2x..

MulutPayau said...

akak pun diserang mood malas utk berblog jugak...hehehe...

Iena Eliena said...

singgah sini
nyummy sedap nye pizza:)

steffany daph said...

pizza yg byk init tu sedap di makan, hehe, kenyang pula bila mkan (:

cinta siswi said...

heee.. samela kite akak.. siswi xsmpat nk update..keje byk sgt..huuu..

#lame xmam pizza..hihi

ILA HonEyBuNNy said...

jom3 makan....

lanja ila eh..hehehe

sama la..ila busy + mls nak berblog..ehhehe

Nens Collection said...

sy pon jarang2 ke pizza 2 3 bulan skali pon blom tentu..hoho

ct rahani said...

sy pun dh lama x ke pizza hut.. layan domino je skrg.. :)

khairul said...

p mana tuan rumah nie ?

IntaNBerliaN said...

dh lama sy x g pizza ni...

AL AZRUL said...

jom2, sape nak belanja??

mrs kayrul said...

baru layan pizza bulan lepas..set western tue kureng la..yg baru nie tak pernah try lagi

Pecinta pink^^ said...

err sodap nye..lamo tak makan la:(sob sob

SP (spudinpunya) said...

kelas kau jah ..haha... ! muak dah makan pizza...kah3

Gilakah Aku!!? said...

dah lama xlayan pizza :)

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -