Friday, November 25, 2011

cerita makan malam




chicken pepperoni 


meat mania


Penghuni rumah semua tak tahu nak makan apa untuk malam ini pastu ada yang teringin makan pizza pulak. Ikut hati nak makan pizza hut ja lagipun nak cuba menu pizza yang baru sedap atau tak. Tapi susah la kalau majority semua nak makan dominos jugak. Tak dapat la makan2 di pizza hut dan terpaksalah order dominos jugak tak tahu tahap ulangtayang yang ke berapa kali dah pun......hhee...hhee...... jadi ini menu makan malam kami.  





20 comments:

Solihahazahar said...

perghhh dh lame tk makan pizza hmm :(

mama aini said...

ehem..sedapnya..dah lama mama tak makan pizza!!!..hu2x..

yana halim said...

sedapnya dominos pizza....

SYANI said...

Dah lama tak makan Dominos...Terliur tengok pizza tu..

KhaiRin said...

ni mcm mkn kenduri da...

lia said...

dominos still da best ;p

MamaEma said...

dah lama tak makan pizza ni

Juliet_iRa~" said...

wahhh bape org mkn ni kak?heee

sedapnyaa..smlm igt nak beli piza gak last2 xjadi..heee

wahida said...

kalau mkn dominos suka mkn spicy sambal dia...

sedap giler!!!

Qaseeh Tolia said...

Ni bkn makan dah ni..stage melantak ni..jgn marah yer..nyum..nyum

Juliet_iRa~" said...

thankss kak..

2x komen tu..kekeke

kita tgh buat entry baru..hehehe ;p

Nur Raihana Baharuddin said...

wah..pizza :)
terliur

Dalila Hamid said...

@KhaiRin

hm... kenduri utk 3 org mkan shaja...hhheee

Dalila Hamid said...

@SYANI

jemput makan

Dalila Hamid said...

@lia

setuju

Dalila Hamid said...

@Juliet_iRa~"


dik 3 org makan shaja hha.. habis licin

Dalila Hamid said...

@Qaseeh Tolia


btul la tu.. thap melantak x hengat donia... hheee.

Rinna said...

Sedapnya dila..makan domino pizza.. pun okey.. :)

wan_cikgumuzik said...

i like chiken pepperoni..!!

P/s : Sila set pop up untuk tulis komen kat sini..

Cik tikah said...

tergoda lagi :(

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -