tambah wang dengan zalora KLIK

Saturday, July 23, 2011

shopping pra raya 2011








Hari ni aku n en.suami jalan2 window shopping barang2 rumah untuk pra-raya... tu diaaa... puasa pun belum dah pepare pasal pra raya lak... Pusing2 n ronda2 4-5 kedai perabut rembat rak TV untuk digantikan dengan yang lama yang sememangnya menunggu masa nak roboh ja....... pastu ke ikea beli coffee table lak... sebenarnya dah lama aku nak beli coffee table ni... cuma kat ikea selalu sangat x da stock warna putih... nasib baik kali ni dah ada... Sengaja nak buat perubahan hiasan dalam rumah sikit... Sebenarnya selalu jugak aku ke sini kalau setakat beli hiasan murah2 aku akan ke ikea... paling suka tengok deco2 yang mereka hias... boleh dapat cetusan idea kalau jalan2 dalam tu... X semua barang kat situ mahal2... kena pandai2 pilih la... aku sekadar beli lampu2, hiasan2 kecil rumah, carpet, cermin dan lain2 pekakas dapur boleh lagi la .......
yang lain2 tu...... sekadar nengok2 ja la.. :(





1 comment:

Liza @ Adzriel AB said...

amboi...syoknya shopping