tambah wang dengan zalora KLIK

Thursday, July 28, 2011

Oslee BB Cream



Ni hasil rembatan aku jugak.... sebenarnya aku dah beli 2 bulan lepas lagi.. cuma nak bagi review produk 
ni sahaja. Selepas try selama 2 bulan mungkin BB cream ni kurang sesuai untuk kulit muka aku ni jerawat halus2 keluar!!!.. aahhhhh!!! mungkin kulit muka aku ni kurang sesuai produk2 jenis BB Cream kot... 
 tahun lepas try skin 79 pun jerawat muncul tanpa segan silu!!... tapi review dari kengkawan ok produk ni... Kalau setakat ke office aku jarang pakai foundation sekadar BB cream ataupun moistorizer + bedak simple2 sahaja . Nasib baik aku cuma beli trial set sahaja. Sebenarnya apa2 produk pun ikut kesesuaian kulit masing2. Aku kan suka mencuba.... x cuba x tau hasil....  Yang ni aku beli 1 set cuma RM30 ada 3 barang
dalam 1 kotak kecik. Untung pulak beli online siap dapat discount sekali dapat 1 extra produk!..
kempen promotion set setiap bulan x sama. Kat guardian pun ada jual Oslee BB Cream.
nak cuba?

klik sini








5 comments:

cik nur said...

hurm nur tak pernah tukar produk muka sbb taku muka jadi pape hehe

bicara mak dara said...

Mak pun jarang guna produk pencuci muka.. nak kena try ni =)

deqlis said...

jenis kulit kering ke berminyak?
mcm deqlis BB cream pun byk tak sesuai.. sebab byk bb cream nie sesuai utk kulit berminyak..

tp deqlis dh jumpa, utk kulit normal-kering..sesuai ngan deqlis bb cream Skin 79 Vip Gold.. mmg sesuai..tak de perit2x muka atau kuar jerawat..

tak try produk naturactor jepun ke? yg ni pun ok jugak..nampak natural jer pakai..bhn semulajdi takde bhn kimia.

dalila said...

@deqlis

kulit dela jenis kering ... byak bb cream dah try x sesuai dengan kulit muka. pernah try skin 79 gold tu, simplysiti pun dh pernah cuba mungkin kurang sesuai degan kulit dela... naturactor tu memang best... sekarang dah pakai dekat 3 tahun dah.... :)

Amy A. said...

salam ramadhan...ehh..da seminggu cr bb-cream(sbb bwu dgr) tp smlm baru je beli..uhuhu...syg nye..klu x boleh try yg ni..mcm murah plak tu