tambah wang dengan zalora KLIK

Monday, June 20, 2011

Teh O Ais 50 sen, Subang













Nama kedai ni memang teh o ais 50 sen. Sebab dia jual teh o ais 50sen sahaja... Sekarang aku dah jarang makan sini. Ada peristiwa menyakitkan hati dengan bos kedai makan ni yang kerek nak mampus!!!.. dok teringat2 lagi kelaku orang tua tu... sakit hati tul!!! dah la ambik order x cukup! 3 orang  datang dah tentu 3 menu.... yang tukang ambik order pun punya la rabun taruk 2 menu saja...  kami tunggu lebih sejam pastu orang yang datang kemudian dapat makan dulu mentang2 bawa kawan2 buat reunion  5-6 biji keta, pelanggan lain tunggu macam tunggul kayu ja.!!  kitorang complain menu lambat n x cukup 1 dekat staff situ terus tokey kedai datang angkat pinggan kami kata kalau nak cancel menu pun x pa la... dia x kisah dengan tunjuk muka x puas hati.......  dia boleh angkat pinggan tu yang aku geram sangat tengok kelaku orang tua ni..... sebagai tuan kedai engkau sepatutnya minta maaf. Dah la kami tunggu lama... order 3 menu, 2 menu ja yg masak... sakit hati aku!!.... kalau x boleh terima teguran pelanggan x payah la berniaga... nasib hang tu orang tua ja... kalau muda dah lama aku sound!!! Nasib suami aku boleh relex2 lagi cakap elok2... kalau kami tinggal restaurant camtu ja  pastu cakap kuat2 depan orang malu kot depan kawan2 hang yang ramai tu......  Orang nak berniaga... hang pun nak berniaga... kami tanya  staff dia dan kami x da pun meninggikan suara cuma tanya menu 1 lagi.... tapi tokey dia yang gelabah lebih!! kenapa?? Kelam kabut mai ke meja kami...  Malu dengan kawan2 dia yang ramai tu ka??!!... Kalau dah x tahan kerenah pelanggan hang p dok rumah cukup la... x payah tunggu kat kedai tu pun x pa... upah pekerja saja...
Hhhaa.... loqat Kedah aku dah keluaq!!! x tau aku naik gila camna.... ooppss!!!



1 comment:

Joreezhanna Hardy said...

salam..thx sis sbb komen psl cafe...for ur info,tekey kedai tu masih muda.x la tua spt yg disangkakan..akk mintak maap ler dgn kejadian yg sis alami tu..jgn serik dtg kedai yer...
berkenal-kenal la dgn tokey yg sebenar ekk....hehehe