tambah wang dengan zalora KLIK

Wednesday, January 5, 2011

diriku

Tentang diriku.....

1) suka mendengar lagu inggeris lama2... sebab selalu terkenangkan saat bahgia bersama arwah kedua ibu bapaku sewaktu kecil2 dulu.
2) suka buat kerja sendiri dan x suka menyuruh orang settlekan keja kita takut ada yang terlepas pandang.
3) seorang yang sensetif dan mudah mengalir air mata walaupun luaranya orang nampak mcm aku kuat dan tabah hadapi liku2 kehidupan.
4) suka buat kerja dalam keadaan relex dan mudah tertekan dan bila buat banyak kerja dalam 1 masa....cepat gelabah
5) warna kegemaran .. dulu pink...pastu tukar ke hitam...skrg tukar ke unggu la..carca merba...hhee
6) menyukai kedamaian.. suka bercuti bersama suami.... x suka hingaq2...pening!!!!
7)seorang yang susah mesra bila bercakap dengan orang yang tak begitu kenal...muka x suka tu nampak sangat dan x leh nak cover2... dah kenal... orang lak pening... cakap x berhenti....hoo..
8) seorang yang sukakan handbag.. naik supermarket kena pergi tengok handbag... smpai puas hati baru leh balik....hhee...cuci mata dulu...ceria hidup. cuba la...hhee
9) seorang yang sukakan alat kosmetic.... banyak brand pernah ku tenyeh kat muka ni....
10) aku dan suami punyai hobi yang sama suka mencuba masakan.... jalan2 cari makan....
11) x suka orang yang lebih muda bersikap kurang ajaq dgn org yang lebih tua.... mahupun adik-beradik...
12) cepat terasa bila orang tak nampak kewujudan aku di dunia ni tapi buat2 ok ja...
13)bila dapat beli sesuatu yang mahal selalu teringatkan zaman susah dulu... usaha, sabar dan berdikari... itu yang aku dapat.
14) selalu teringatkan zaman jatuh bangun keluargaku suatu ketika dulu......
15) kalau jalan depan bangunan parlimen selalu teringat ketika datang ke KL dengan kedua orang tuaku dan time tu juga aku pernah simpan niat 1 hari nanti aku akan kerja kat KL....

No comments: