Sunday, December 26, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah







Hari ini hari aku jalan2 sedunia...
Lepas shopping d stadium Shah Alam, aku bersambung shopping d B-Point Summit. Kemudian aku dan suami tengok wayang... d sebabkan pengaruh kawan2 aku pun menonton filem "Hantu Kak Limah Balik Rumah"...hhhhmmm.... x tau la nak cerita perasaan ni camna... nak kata seronok sangat tu x ada la.... nak kata boring sangat tu pun x ada...cuma boleh layan la... tapi jika d bandingkan dengan "Nyangkong" aku lebih sukakan cerita "Nyangkong" tak la merepek macam cerita kak Limah ni.... tapi layan ja la... hari ini aku pun x ada aktiviti apa pun....

No comments:

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -