tambah wang dengan zalora KLIK

Tuesday, December 28, 2010

Chili's














Aku menyambut besday suamiku d Chili's Empire, Subang. Sepatutnya 4hb hari tu.. tpi dah terlalu sibuk macam2 hal akhirnya dapat jga makan free dari besday suamiku ni.... Kmi sampai d Empire, Subang pukul 8.10 tpi cari parking dan pusing2 pening kepala baru la dpt parking. Pastu nak kena booking table pulak 25minit...orang ramai sangat... pukul 9 baru dpt masuk dan 9.35 baru order sampai... Biasala.. suamiku ni bukan leh makan lewat2... boleh mendatangkan marah dia klau makanan lambat sampai... muka memag x leh nak cover2.... hudoh bebenor....hhaa.... x pernah berubah perangai... camtu la.... Makanan di sini kena pilih sos sendiri. Gambar kat atas tu belum di taruk apa2... nak kena minta la...perasa BBQ, black papper or mushroom pastu tuang sendiri kat atas steak tu... ni aku tgkap gmbar pun curi2 segan plak klau org tegur... nampak sangat "kejakunan" aku kt situ...hhheee... Steak 1/2 cook yang suamiku order lebih sedap dari yang adik aku order... nipis dan senang kunyah... rasanya pun ok...tang harga pun hhhhuuuwwa.... x pa ..orang blanja... mkan free hhhee.... tang service charge n gov tax tu yg x tahan.... x pa.. at least aku dapat mencuba restoran baru kali ini...hhe.. terima kasih buat suamiku.. "HAPPY BIRTHDAY " nanti restoran lain lak ye...hhee..

No comments: