tambah wang dengan zalora KLIK

Sunday, November 28, 2010

Nogori 9









Hari ini aku dan suami ke Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Adik kawannya yang bertunang. Aku ikut aja jalan2 tengok tempat orang dan adat orang nogori ni. Aku pun bukannya ada apa2 program. Jadi bolehlah juga tgok2 tempat orang dan rasa masakan tempat orang. Aku memang suka makan benda2 lain dari yang lain. Menu sentiasa kena berubah barulah berselera nak makan... Makan!!!... free sapa x mau!!. Tak ada la hari2 lakukan aktiviti yang sama. Sekali-sekala kenalah bersosial dengan orang tua2 sama. Kita pun bukan semakin muda. hhee..

Lepas tu aku terus gerak ke KLCC nak pergi beli seluar untuk suami. Hadiah birthday in advance. Aku belikan hadiah awal seminggu siap2 coz minggu depan x dapat nak shopping ada tetamu nak datang rumah. Jadi beli hadiah awal2 sikit.

No comments: