tambah wang dengan zalora KLIK

Wednesday, June 16, 2010

Koleksi MAC cosmetic




Ini antara koleksi barangan MAC yang aku pakai.... MAC jenama yang memang aku puas hati dan sesuai untuk kulit aku. Tapi tang harganya mau ikat perut la sikit bagi aku yang gaji ciput untuk memilikinya :( . Kalau masuk counter MAC memang meroyan sikit.... semuanya teringin tapi bila tengok harganya aku berfikir 2 3 kali untuk memiliki semuanya serentak. Jadi beli sikit2 la dulu. Tapi tak adanya aku pakai ke tempat kerja.... Melaram pun time jenjalan hari minggu or kenduri2 camtu la.... Kalau setakat ke office sekadar BB cream dan  2 way cake brand apa2 pun aku boleh pakai. Muka aku pun bukan jenis sensitif cuma kena cari BB cream yang sesuai untuk kulit muka takut berjerawat. Lagipun time kerja cuci muka untuk solat senang sikit. Tak perlu bermake-up tebal jadi aku pakai makeup biasa2 aja.

1- select 15 foundation
2- strobe cream
3- select sheer/loose powder
4- studio tech powder
5- mineralize skinfinish natural




No comments: