tambah wang dengan zalora KLIK

Thursday, July 14, 2011

Simply Pretty, Avon


Hasil rembatan aku untuk bulan ini 2 biji terus. Simply Pretty Dual Powder Foundation code almond. 
Aku ada terbaca dalam 1 blog minah salleh ni... dia review pasal powder ni. 
Bulan lepas aku dah rembat sebiji. Bulan ni aku rembat 2 biji terus. 
Powder ni untuk aku pakai harian ke tempat kerja. Lepas pakai moustoriser terus 
aku tepek powder ni dengan brush. 
Hasilnya memang puas hati.
Lepas solat senang sikit nak touch-up banyak kali pun x apa harga pun murah!!
stok make-up mahai2 aku simpan pakai hujung minggu ja
he..he..he..
kedekut betoi!!


:)



8 comments:

DYANURAZ Collections said...

Hi sis.. thanx singgah my blog. Kalau ade berkenan mana2 tudung jgn malu2 utk order k ;)

Dtg nk balas lawatan pastu terbace pulak ur entry ni.. Just nk share with u.. Sebelum ni pun I pakai simply pretty powder tp compact powder jela.. mmg best rase gebu je.. Lama jgk I pakai since 5 years ago, dr awal2 masuk Univ. Tp sejak setaun lepas kulit I dh sensitif pulak, jerawat byk naik.. So, I stop la pakai.. facial wash set pun I stop.. then dh ok sket.. now, I pakai semua yg local-made yg bumiputera trading je.. huhu.. mahal sket laa tp memandangkan kulit ni sensitif, sanggup jee.. huhu..

anyway, nice blog~ :)

dalila said...

@DYANURAZ Collections

oo ya ka... kak pun baru bln lepas try powder ni... thanks kongsi info ni...

Unknown said...

hehe..kak ni..beli mahal2..pastu simpan..nanti akan kuar yg mahal lagi..heheh

zoobida wiwi said...

muka kita sensitif,tak boleh try2..nanti ada jerawat mai :(

emelyne said...
This comment has been removed by the author.
emelyne said...

okay ke product ni?
huhu nk try gak la....;p

dalila said...

@manja

Manja... akak pun baru 2 bulan try... side effect tu x nampak lagi la... baru lagi... tpi skrg mmg dtg office pkai yg ni ja... x yah foundation2 lagi.. nnti nak solat cuci senang.. hhee... tentang simplysiti tu kak pernah pkai juga... yg 2 way foundation tu bagus... try la...

dalila said...

@nur atiqah wahida

betul tu atiqah.. x semua orang boleh pkai produk Avon... ikut kulit masing2...