Friday, April 29, 2011

siap bercuti cuti.......

Hari ni aku mintak balik awal kerja. Biasalah excited sesangat nak bercuti. Aku pun baru nak mengemas baju2 taruk dalam beg. Macam2 aku isi mcm nak bercuti seminggu pulak...Lagipun aku berdua ja dengan suami kali ini. Ini adalah kali pertama aku menjejakkan kaki merentasi laut China selatan untuk ke Kota Kinabalu. Dah tentu perasaan JAKUN dan takut tu bercapur-campur. Suamiku dah kerap ke Sabah dan Serawak. Jadi aku ja yang terlebih excited dari dia...hhee. Segala list barang2 dan plan jenjalan sudahpun siap. Cuma sedikit kecewa kerana aku hanya booking flight untuk 3 hari 2 malam. Ramai yang suggestkan 4 hari 3 malam lagi sesuai berjalan-jalan d sana. Bukannya apa takut tergesa-gesa sangat... Apa-apa pun percutian kali ini hanya kami berdua. PRIVACY n hadiah ulangtahun in advance.

No comments:

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -