tambah wang dengan zalora KLIK

Friday, April 15, 2011

balik keja awal






Hari ini aku balik keja awal sikit. Meneman en hubbyku shopping kat Sogo. Selalu aku yang shopping tapi kali ini turn suamiku pulak. Tiba2 ja dia merungut nak beli kemeja la... nak beli tracksut nak ke gym la..... nak beli cadar & comforter la... Bukan selalu angin shopping dia mai... aku dah la berserabut kat office kerja bertimbun2 sejak akhir2 ni sampaikan nak buka FB pun x da masa... bila balik rumah dah letih ingat katil ja.... esok bangun sambung lagi kerja yang x hbis2... x tau la bila la akan settle.... jadi mau saja aku tenangkan fikiran aku ni dengan window shopping. Window shopping memang terapi yang sangat2 bagus utk kepala otak aku yang dah macam wayar putus ni... Nasib baik x berapa ramai sangat orang kat sana.... klau aku pergi ke sogo hari minggu sure nak kena beratur panjang time nak bayar n nak dapat parking keta pun susah...... sengaja aku dtg hari kerja ni coz aku tahu ada sale kat sana...... cuma nak datang dari office aku ke sogo sgt jammed sikit.... biasalah federal highway...... mana pernah lengang dari keta... waktu orang balik kerja dah tentu jem sikit....
Lepas solat kat sogo kami cepat gerak balik singgah makan d kedai mamak.......



No comments: