Sunday, January 16, 2011

angin petang - Kelana Jaya







Petang tadi aku dan suami jalan2 ambil angin petang. Saja suka2 ambil gambar sendiri....hhe... nak tangkap gambar sapa lagi... aku ambil gambar suami or suami ambil gambar aku... itu ja yang boleh kami buat... hujung2 bulan camni malas pulak nak p melepak rumah kawan2... jadi kami melepak berdua aja sambil2 tangkap gambar sendiri. Banyak betul perubahan dalam diri aku ni... Gemuk, bulat, debab smua merangkumi sekali...hhaa... semakn sihat aku ni.. InsyaAllah tahun ni aku akan kurangkan berat badan dan aku pun dah x boleh makan ubat macam selalu... kalau tak makin naik berat badan aku ni... kesian pulak kat suami nampak aku besar dari dia pulak... Azam tahun baru ni... kuruskan berat badan...dan kalau aku dapat turunkan berat bawah 10kilo ada hadiah dari suami untukku.... haa.... bolehkah aku?.... macam x yakin ja ni...

No comments:

-- > Klik iklan di bawah untuk keterangan lanjut < - -